Priznanje je primljeno za radijsku kampanju „Epic Fail – Cristalli” za proizvodni program Ducato
50. izdanje nagrade Media Key Award 2018 održano je u Milanu, u kazalištu Teatro Elfo Puccini. Događaj je posvećen oglašivačkim kampanjama i dodjeljuje se nagrada za kreativnost u suradnji s vodećim međunarodnim tvrtkama. Prestižno priznanje osvojila je tvrtka Fiat Professional za radijsku kampanju „Epic Fail – Cristalli” u kategoriji „Transport and Energy” (transport i energija).
Nova komunikacijska platforma „Unpro vs. Pro” (Neprofesionalno u odnosu na profesionalno) koju je stvorila kreativna agencija Leo Burnett emitira se od prošlog svibnja u svim državama regije EMEA na televiziji, digitalnim platformama, radiju i putem jumbo plakata.
S tom kampanjom tvrtka Fiat Professional prelazi granice koncepta svjedočanstva i poigrava se s temom kontrasta, predstavljajući amatere i profesionalce te njihovo ponašanje u određenim situacijama.
Oni koji nisu profesionalci oslanjaju se na improvizaciju i genijalna, priručna rješenja i pritom doživljavaju epske neuspjehe, dok iskonski profesionalci briljantno rješavaju sve probleme vezane uz posao uz pomoć vozila iz proizvodnog programa Fiat Professional.