Upravo se emitira nova medijska kampanja za Fiat Professional Međunarodna platforma usmjerena je na važnost okretanja ka stručnosti i pouzdanosti vozila koja su dizajnirali profesionalci za profesionalce za rad na zabavan i ironičan način
Za plasiranje nove medijske kampanje koja s emitiranjem kreće u svibnju za većinu država EMEA regije na televiziji, u digitalnim medijima, putem radijskih postaja i plakata, tvrtka Fiat Professional odabrala je je nešto drugačije od svjedočanstava korisnika kako bi na ironičan način pokazala razliku između amaterskog i profesionalnog pristupa, a kroz nadrealne i zabavne primjere rabeći izvorni ton. Format nove kampanje malo se poigrava iznimno popularnim jezikom koji je sve popularniji na klasičnim TV kanalima i webu i pomalo postaje „verzija 2.0” komičnih neuspjeha. Ti kućni video uratci najčešće prikazuju nespretne pogreške u svakodnevnim aktivnostima i zadacima koje kulminiraju katastrofama epičkih razmjera i zabavnim rezultatima.
Nova međunarodna kampanja poigrava se temom kontrasta prikazujući vjerojatne situacije koje se briljantno mogu riješiti vozilima iz asortimana Fiat Professional, a koje pak imaju sramotne posljedice kada se pokušaju riješiti oslanjanjem isključivo na improvizirana i „uradi sam” rješenja. Primjerice, vizuali prikazuju apsurdne načine izvođenja radova s uveseljavajućim rezultatima i predmetima i materijalima opasno natovarenim na neprikladna vozila, oprečno svemu što predstavlja cijeli asortiman koji prikazuje sve vrijednosti marke Fiat Professional – ukratko, stručnost, pouzdanost, odlučnost, dinamičnost i usmjerenost ka kupcima.
Narav drugačijeg pristupa dodatno naglašavaju jednostavni i učinkoviti naslovi – Neprofesionalac za neuspjele pokušaje i Profesionalac poput vas za one učinkovite. Termini su krati, ali jasno naglašavaju važnost odabira ispravnog alata i podrške za uspješan ishod svakog zadatka. Zato je Fiat Professional najbolji partner profesionalcima koji trebaju kvalitetna vozila i usluge. Tako mogu sjesti za upravljač lakog komercijalnog vozila koje najbolje zadovoljava njihove potrebe i iskoristiti sve pogodnosti usluga financiranja i leasinga „po mjeri”, a zatim i iskoristiti najrasprostranjeniju servisnu mrežu u Italiji, s više od 1800 servisnih centara.