Ducato, kvaliteta i sloboda iz tvrtke Fiat Professional

Ducato, kvaliteta i sloboda iz tvrtke Fiat Professional

  • Ducato predstavlja jedinstvenu kvalitetu u segmentima udobnosti, motora, mjenjača i sigurnosti i oduvijek je prirodno spreman za kamper verziju.
  • Proizvodi se od 1981. u tvornici Sevel u Atessi, Val di Sangro, najvećoj tvornici u Europi za proizvodnju lakih komercijalnih vozila.
  • U tvornici se nalazi i Akademija, centar za izvrsnost Sevel u kojem se treniraju novozaposleni i neprekidno obučavaju rukovoditelji timova.
  • Najprodavaniji model marke Fiat Professional vodeći je u svom segmentu već šest generacija. Danas su tri od četiri prodana kampera u Europi izrađeni na bazi modela Ducato, a u proteklih deset godina više je od 500.000 obitelji uživalo na godišnjem odmoru u kamperima izrađenim na bazi modela Ducato. Nije slučajno proglašen „najboljom bazom za kamper” jedanaestu godinu zaredom.
  • Vozilo se neprekidno razvija, crpeći iz bogatog iskustva u segmentu rekreativnih vozila.
  • Ducato je „predvodnik na putu do slobode”. Jasna usmjerenost na korisnike jasno je vidljiva kroz brojne dostupne usluge, razvijene u suradnji s tvrtkom Mopar, koje jamče potpuno bezbrižno uživanje u godišnjem odmoru na otvorenom.

Ducato se proizvodi u tvornici Sevel u Atessi, Val di Sangro, Italija, najvećoj tvornici lakih komercijalnih vozila u Europi. Baze koje izvozni nadograditelji pretvaraju u kampere i koje odlaze na ulice kao rekreativna vozila u istoj se tvornici proizvode od 1981. Šest je generacija modela Ducato sišlo s traka ove tvornice a europske ceste na veliko zadovoljstvo stotina tisuća korisnika koji ga vole zahvaljujući brojnim inačicama karoserije koje nudi, kvadratnom i pravokutnom obliku prtljažnog prostora, učinkovitoj šasiji i osjetu vožnje kao u putničkom automobilu.  Te ga kvalitete čine najprodavanijim modelom na svim većim tržištima diljem Europe i savršenom bazom za pretvaranje u kamper. Stručnjaci očekuju 120.000 novoregistriranih vozila u 2018. godini, što je otprilike 10 posto više nego prošle godine. Potražnja raste iz godine u godinu na svim tržištima i ukupno je porasla za otprilike 50 posto u protekle četiri godine.

Rekord je zabilježen u talijanskoj regiji Abruzzo na čvrstim temeljima

Vodstvo na tržištu modela Ducato rezultat je njegove tehnološke izvrsnosti i sposobnosti predviđanja potreba kupaca te rješenjima koja posao nadograditelja čine učinkovitijim, a boravak u vozilu ugodnijim za korisnike. Odabiru se rješenja koja korisnicima kampera omogućuju uživanje u uzbudljivim trenucima na godišnjem odmoru, oslobođeni briga vezanih uz vozilo. Tvornica Sevel razvijena je paralelno s modelom Ducato, uz neprekidna ulaganja za osiguranje fleksibilnosti i kvalitete te povećanje proizvodnih kapaciteta. Malo je više od šest stotina ljudi zaposleno u tvornici Sevel 1981. godine, a dnevno se proizvodilo sedamdeset vozila. Danas svakog dana s proizvodnih traka silazi 1200 vozila različitih konfiguracija. Tvornica je jedna od najsloženijih na svijetu po pitanu razine stručnosti, organizacije i primijenjenih radnih postupaka. Osim toga, dobitnica je srebrne medalje u okviru programa najboljih svjetskih tvornica koji obuhvaća više od 160 tvornica FCA, uz dobavljače i one multinacionalne.  Srebrna medalja dokaz je visoke učinkovitosti, organiziranosti, angažiranosti i primjene visokih standarda kvalitete. Tvornica zapošljava otprilike 6400 ljudi, a brojka se penje na 12500 ako se pribroje dobavljači iz regije. Prosječna starosna dob zaposlenika je 45 godina, a više od 21 posto zaposlenih su žene. U tvornici se nalazi i Akademija, centar za izvrsnost kojem se treniraju novozaposleni i neprekidno obučavaju rukovoditelji timova.
Akademija je mjesto na kojem se ljudi okupljaju kako bi svladali nove metode za bolje treniranje, rukovođenje, simulacije i inovacije u četiri različita područja. To je i mjesto na kojem se može naučiti nešto o budućim tehnologijama koje povezuju naše poslovanje na različitim područjima, primjerice kvaliteta, ergonomičnost, složenost, brzina izvođenja radnih zadataka.

Ducato, „najbolja baza za kamper”

Osobitost tvornice leži u tome što može izrađivati vozila „po mjeri”, prema potrebama kupca. Može se čak i reći da je svaki Ducato jedinstven i poseban za svakog vlasnika. Moguće kombinacije karoserija, motora, mjenjača i opreme u konačnici dovode do više od 13000 dostupnih različitih verzija modela.  Odabir je velik i kupci to cijene. Od 1981. godine izrađeno je više od 3 milijuna vozila Ducato za različite vrste upotrebe, od kojih svaka ima vlastite, specifične prioritete. Maleni troškovi rada ključni su za robu, dok je udobnost najvažnija za putnike. Fleksibilnost je važna za preinake te visoku kvalitetu i razinu detalja i prilagodbu, što su ključne značajke za baze za kampere čija se proizvodnja popela na otprilike 55 posto ukupne proizvodnje modela Ducato 2017. godine. Ducato očigledno ispunjava te standarda i ove su ga godine po jedanaesti put čitatelji prestižnog njemačkog časopisa „Promobil” proglasili najboljom bazom za kamper, čime je dodatno učvrstio svoju vodeću poziciju u segmentu kampera.

 

Trideset i sedam godina uspješnog poslovanja

Prije trideset i sedam godina Ducato je donio revoluciju u segment lakih komercijalnih vozila, a ta revolucija traje i dalje. Trenutno je u tijeku šesta generacija koja ima najveću korisnu nosivost u segmentu. Iznimno ujednačena šasija i posebni ovjesi za kampere jamče sigurnost i dinamičnost u svim cestovnim uvjetima. Velik broj sustava aktivne i pasivne sigurnosti jamči bezbrižnost, čak i dok je obitelj u vozilu, bez negativnog učinka po udobnost.
Danas su tri od četiri prodana kampera u Europi izrađeni na bazi modela Ducato, a u proteklih deset godina više je od 500.000 obitelji uživalo na godišnjem odmoru u kamperima izrađenim na bazi modela Ducato. To pokazuje kolike su sposobnosti najprodavanijeg modela Fiat Professional da donese revoluciju u proizvodnju kampera, predviđajući potrebe korisnika od samih početaka. Primjerice, prva baza za kamper Ducato sadržavala je brojna značajna tehnička poboljšanja kojima se prilagodila potrebama rekreativnih vozila. Prvo među njima bio je pogon na prednje kotače i poprečno položen motor za veću iskoristivost prostora iza kabine. Od generacije do generacije, svaki model Ducato donio je inovacije namijenjene poboljšanju rekreativnih vozila u smislu mogućnosti transformacije za nadograditelje i u smislu uporabljivosti za korisnike kampera. I tako se, ne slučajno, baza za kamper Ducato neprekidno unapređivala objedinjavanjem najvećih nadograditelja u Europi, nudeći s vremenom posebne, niže i laganije šasije, širi trag kotača, odsječen i čvrst krov kabine, kvadratni oblik prikladan za veću iskoristivost i, općenito, izvrsne omjere zapremnina i iznimno pogodan omjer između mehaničkih dimenzija i upotrebljivog prostora. Ducato oduvijek nudi modularnost, dobra vozna svojstva i svestranost, značajke koje su mu, uz neprekidne inovacije i pametna rješenja usmjerena ka poboljšanju kvalitete boravka u vozi – primjerice zakretna sjedala ili tzv. „kapetanska sjedala”, u kratko vrijeme donijele velik uspjeh.

 

Promjena pristupa

Pored navedenih trendova, marketinški podaci ukazuju na promjenu definicije kupaca koji uživaju u stilu života, vrijednostima i mogućnostima koje nude rekreativna vozila. Pristup korisnika kampera jest iskonski putnički, a ne samo turistički. Korisnici kampera slobodno mogu krenuti na odabrano odredište kad god to požele. Emocije, sloboda i fleksibilnost tajna su uspješnog odmora na otvorenom. Osim toga, Fiat Professional neprekidno razvija najprodavaniju bazu za kamper u Europi, a paralelno s time i naprednije usluge uvijek dostupne kupcima. Sama perjanica službe za korisnike jest pozivni centar koji jamči profesionalnu, neprekidnu i visokokvalitetnu uslugu. Fiat Professional može se pohvaliti pionirskim pristupom i u servisnom području. Prvi je pokrenuo besplatan broj dežurne službe posebno namijenjene kamperima još 2007. Danas, deset godina kasnije, kupci koji kupe kamper na bazi modela Ducato ulaze u svijet usluga posebno osmišljenih da ih prate na godišnjim odmorima, spremnih u svakom trenutku za intervenciju ili pak jednostavno za pružanje turističkih informacija. Izvrsnost proizvoda i usluga znači fleksibilnost i slobodu za korisnike kampera i zato je Fiat Professional „predvodnik na putu do slobode”.

 

„Predvodnik na putu do slobode”

„Predvodnik na putu do slobode” koncept je koji skriva jasno značenje. „Sloboda” je ono što tvrtka Fiat Professional obećaje kupcima jamčeći dostupnost rješenja za sve probleme s kojima bi se mogli susresti tijekom godišnjeg odmora. „Predvodnik” označava činjenicu da marka nudi jedinstven niz posebnih usluga bez premca u svijetu kampera. Tim stručnjaka se od 2003. godine brine za kupce kampera i njihove potrebe. S vremenom se tim proširio, poboljšao i unaprijedio svoje vještine kako bi se još više približio kupcima i lakše udovoljio njihovim potrebama.

Sposobnost slušanja kupaca, koja započinje u pozivnom centru službe za korisnike i nastavlja se kroz servisne radionice Fiat Professional, omogućuje učinkovito zadovoljavanje potreba kupaca, ali i njihovo predviđanje unaprijed. Servisni koncept ide od asistencije do brige za kupce na godišnjem odmoru kroz kontaktiranje s njima. Pozivni centar Fiat Professional u 51 državi diljem Europe 24 sata dnevno i sedam dana u tjednu odgovara na pozive na besplatni dežurni broj posebno namijenjen korisnicima kampera. Dvadeset ambasadora marke brzo rješava sve vrste problema i, ako je potrebno, poziva tehničke odjele tvrtke Fiat Professional.

Obećanje bezbrižnosti koje Fiat Professional nudi svojim kupcima obuhvaća i program „Mopar® Vehicle Protection “Maximum Care” Camper” koji im omogućuje produljenje jamstva na mehaničke i električne dijelove te pomoć na cesti za razdoblje do pet godina. Od ove godine vlasnici se mogu upisati u roku 12 mjeseci od prve registracije vozila.

Druga, ne manje važna tema jest odnos uspostavljen istraživanjem svih najnovijih komunikacijskih tehnologija, primjerice, web-mjesto fiatcamper.com (dostupno na devet jezika i sviše od 70 tisuća posjeta) na kojem korisnici kampera mogu prikupljati i provjeravati informacije o stanju održavanja njihova vozila, zatim društvene mreže na kojima se nalazi informacije i savjeti za zajednicu kampista u stvarnom vremenu, pa i mjesečni bilten koji se šalje svim zaljubljenicima u uživanje na otvorenom diljem regije EMEA.
Snažan timski duh korisnika kampera prenosi se i putem virtualne zajednice tvrtke Fiat Professional za rekreativna vozila, s 56.000 pratitelja na Facebook stranici posvećenoj modelu FiatDucatoCamper.

Nov identitet

Dva osnovna pojma koja se rabe kada se govori o proizvodima i uslugama tvrtke Fiat Professional su „neprekidno poboljšanje” i „specijalizacija”. Ta dva koncepta potiču i napredovanje marke u komunikacijama i stvaranju veze s krajnjim kupcima, odnosno kupcima rekreativnih vozila. Tržišno pozicioniranje usavršeno je i razvijeno u proteklih nekoliko godina. Središte komunikacija prebačeno je s opisivanja jedinstvenosti proizvoda i usluga na kompletniji pristup.
Fiat Professional „predvodnik je na putu do slobode” zato što izvrsnost proizvoda i usluga jamči maksimalnu fleksibilnost i slobodu za korisnike. Njegova je pozicija utvrđena kroz aktivnosti i akcije koje su dosljedne u svim kontaktima s kupcima, od deset međunarodnih sajmova za rekreativna vozila koja marka posjećuje svake godine do komuniciranja na svim većim društvenim mrežama i oglašavanja u deset različitih država diljem Europe.
Daljnji korak prema naprijed, ka jačanju identiteta i komunikacije sa strukturalne točke gledišta, izražen je kroz cilj obraćanja kupcima tonom potpuno kvalificirane marke, rabeći konzistentne poruke i usvajanjem jasno definiranog vizualnog identiteta, naravno sukladno onom marke Fiat Professional.
Novo putovanje započinje s novim logotipom „Fiat Professional za rekreativna vozila” Vizualno i kroz slogane, poslovanje u segmentu rekreativnih vozila dodaje specijalnost, namjensko obilježje, marki Fiat Professional. Novi identitet bit će otkriven kupcima tijekom sljedećih sajmova, počevši od onog koji će se u kolovozu održati u Düsseldorfu.  Fiat Professional pokazat će svoju iskonsku narav predvodnika u sektoru rekreativnih vozila kroz komunikacijski projekt koji ima za cilj stvaranje marke unutar marke.

Trebate pomoć? Dopustite da vam pomognemo.